martes, 20 de septiembre de 2011

Fotos de Gotham Còmics a JOCS A CIUTAT 2011

No puc xerrar per Bernardo, que estava manant la paradeta de venda de la botiga, però jo m'ho vaig passar bomba!
Tot això gràcies als amics, clients i visitants en general que varen fer que tenguessim en tot moment (de 10:00 a 14:00 i de 16:00 a 20:00) una, dos o tres taules en les que la gent jugava amb els jocs que haviem portat (inclús sense estar jo present a la majoria de les partides!).
Així que gràcies, gràcies, gràcies a Nicolás Martínez, David Ros & family, Humberto/Penélope & family, Joan Ramon, Lluna, Raquel, la gent de L5A i David de La Forja, per contribuïr a convertir el que en principi havia de ser un esdevenivent aïllat (d'un botiguer solitari fent demostracions de jocs a una taula) en l'espectacle lúdic amistós que vaig viure a Jocs a Ciutat 2011. Gràcies també a l'organització per convidar a Gotham Còmics al seu event.
I perdó si em deix a algú. So so sorry!
I fins la propera!
--
Més fotos i més comentaris AQUÍ.
Els jocs que vàrem dur per fer demostracions.
Però n'obrírem un parell més al gusto del consumidor!
La paradeta de venda es va estrenar amb inscripcions pel Torneig de Presentació de Second City (L5A).
El nostre contacte amb l'organització de l'event: Tomeu Nadal Jaume!
"Su cambio, señor".
Partida 1.5 de ¡PINGÜINOS!
KING OF TOKYO!
Més ¡PINGÜINOS!
Més ¡KING OF TOKYO!
I més ¡PINGÜINOS!
I més KING OF TOKYO!
Tot simultàniament!
SKULL & ROSES (per cortesia de The Ros Family!)

La presentació de L5A SECOND CITY, organitzada per Kote!
KING OF TOKYO 4.0!
EL CASTILLO DEL DIABLO, presentat per Joan Ramon Garcies!
Així comença la primera partida de LOBO!
CARCASSONE!
¡PINGÜINOS! també a l'horabaixa, amb Penélope, Humberto & family!
Més LOBO!
KING OF TOKYO també ens visità l'horabaixa.
I a més en múltiples ocasions, propagat per Nicolás Martínez!
KUNG FU!
Ho veieu? No us enganyava: more KING OF TOKYO!
Despedida y cierre amb el nostre veinat, David de LA FORJA (C/Pou nº 8)!